søndag 29. mai 2011

Logoluer



Eller, logohuer om du vil. Inspirert frå klassevenninner i Mellomste Bukken Bruse sin klasse, og mellom anna StrikkeDolla på nettet. Denne veka har stått i strikkingas teikn og solohua var den fyrste prøvelappen min. Vart ikkje nøgd med eigen innsats på kunsten "dra med meg tråden der kor der ikkje er mønster" og endte opp med å klippe av alle trådane som hang med og å feste hundre raude trådar.. Passe nøgd med resultatet, kva synest du? Kul er ho uansett.

Solo



Og her er nummer to; Kvikk Lunsj-hua. Eg lærer medan eg går. Og så lenge eg har det kjekt på turen...

Du har vel alt funne det ut; Kvikk Lunsj!

...så vert det fleire. Neste prosjekt ut er ei Coca Cola-hue...den som ventar får sjå.

ingvild

1 kommentar:

  1. Så fantastisk flotte luene dine blir!!
    Tusen takk for at du har linket til meg, og strikket luene mine!!
    *Småkry*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...